Jak zaprojektować reklamę?

W dzisiejszych czasach projektanci muszą nosić sporo kapeluszy. Jednego dnia możesz utworzyć stronę internetową, następnego broszurę, a jeszcze w późniejszym czasie kampanię reklamową do druku albo w mediach społecznościowych. I choćby sporo z tych projektów opiera się na tych samych teoriach projektowania i wyczuciu, co wygląda dobrze, istnieją ewidentne różnice, które mogą wpłynąć na sukces niektórych projektów.

Projektowanie akcji reklamowych może być trudne, jeżeli nie robiło się tego zbyt na prawdę bardzo często. Obszar roboczy jest często mały i nie pozostawia zbyt sporo miejsca na usterki. Masz tylko jedną szansę, by zainteresować użytkownika designem i informacjami. Blog o projektowaniu graficznym prezentuje jak zrobić najlepszą reklamę. Przyciągająca reklama Przyciągnij użytkowników do swojej reklamy za pomocą zabójczego nagłówka. Bez względu na to, z jakim rozmiarem odstępu pracujesz - od reklamy na Facebooku aż do billboardu - kilka słów głównych albo fraz, ażeby przyciągnąć uwagę są niezbędne. Silne nagłówki będą tworzyć lub zerwać połączenie między projekt reklamy i użytkowników. Najlepsze nagłówki są krótkie, łatwe i prowadzą użytkowników do stworzenia jakiejś akcji. Nagłówek powinien pasować do reszty projektu pod względem typografii i kompozycji graficznej, oraz tonu wizualizacji. Może być mocny i stanowczy, łagodny i empatyczny albo pytający i skłaniający do refleksji. W każdym razie powinien zapadać w pamięć i zbudować logiczny związek z marką i treścią promocji. Myśląc o nagłówkach i kampanii marketingowej jako całości, ten sam nagłówek może być używany w całej kampanii z różnymi wizualizacjami lub można użyć wielu nagłówków. Jednakże wszystkie powinny posiadać ten sam klimat miły dla oka, aby istniała ciągłość między reklamami. (Wiele ludzi musi wejść w interakcję z daną marką wręcz 20 razy, zanim ją zapamięta albo rozpozna). Blog internetowy o reklamie wskazuje, że nagłówek jest kluczem do sukcesu.
Zobacz również: blog o projektowaniu graficznym