
Projektowanie akcji reklamowych może być trudne, jeżeli nie robiło się tego zbyt na prawdę bardzo często. Obszar roboczy jest często mały i nie pozostawia zbyt sporo miejsca na usterki. Masz tylko jedną szansę, by zainteresować użytkownika designem i informacjami. Blog o projektowaniu graficznym prezentuje jak zrobić najlepszą reklamę. Przyciągająca reklama Przyciągnij użytkowników do swojej reklamy za pomocą zabójczego nagłówka. Bez względu na to, z jakim rozmiarem odstępu pracujesz - od reklamy na Facebooku aż do billboardu - kilka słów głównych albo fraz, ażeby przyciągnąć uwagę są niezbędne. Silne nagłówki będą tworzyć lub zerwać połączenie między projekt reklamy i użytkowników. Najlepsze nagłówki są krótkie, łatwe i prowadzą użytkowników do stworzenia jakiejś akcji. Nagłówek powinien pasować do reszty projektu pod względem typografii i kompozycji graficznej, oraz tonu wizualizacji. Może być mocny i stanowczy, łagodny i empatyczny albo pytający i skłaniający do refleksji. W każdym razie powinien zapadać w pamięć i zbudować logiczny związek z marką i treścią promocji. Myśląc o nagłówkach i kampanii marketingowej jako całości, ten sam nagłówek może być używany w całej kampanii z różnymi wizualizacjami lub można użyć wielu nagłówków. Jednakże wszystkie powinny posiadać ten sam klimat miły dla oka, aby istniała ciągłość między reklamami. (Wiele ludzi musi wejść w interakcję z daną marką wręcz 20 razy, zanim ją zapamięta albo rozpozna). Blog internetowy o reklamie wskazuje, że nagłówek jest kluczem do sukcesu.
Zobacz również: blog o projektowaniu graficznym