Szczególnym zainteresowaniem klienta biznesowego cieszy się kalendarz książkowy z własnym nadrukiem. Jest to produkt, który z powodzeniem stosowany jest jako gadżet reklamowy, czyli spersonalizowany upominek wręczany klientom czy kontrahentom. Stanowi także świetny pomysł na prezent dla pracowników firmy z różnorakich okazji. Warto zatem poznać bliżej ten użyteczny produkt, który może przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności naszej firmy na rynku. Kalendarze książkowe z nadrukiem dla biznesu - co warto mieć świadomość tego? Przede wszystkim należy zaznaczyć, że kalendarz z nadrukiem to bardzo wartościowy oraz użyteczny gadżet, który przez to stanowi skuteczny nośnik treści reklamowych. Posiada on bardzo funkcjonalny rozkład, ponieważ na jednej stronie znajduje się tygodniowe kalendarium w układzie poziomym, natomiast na drugiej znajduje się miejsce przeznaczone na notatki. Jest to zatem połączenie terminarza i notesu, co dobrze testuje się na przykład w czasie szkoleń lub na konferencjach. Warto dodać natomiast, że kalendarze książkowe, które mają za zadanie wypromować naszą firmę, muszą zawierać treści reklamowe, czyli w głównej mierze logotyp firmy. Logotyp najczęściej umieszcza się na okładce. Może być wykonany techniką grawerowania lub tłoczenia znaku, może być też nadrukowany. Prócz tego, kalendarz z nadrukiem może zawierać też dodatkowe elementy promocyjne, które mogą być ustalone w środku kalendarza, na wklejkach. Jak się więc okazuje, kale ndarz książkowy z indywidualnym nadrukiem daje na prawdę dużo możliwości personalizacji, a przez to dobrze nadaje się do roli gadżetu biznesowego wręczanego klientom oraz kontrahentom.
Zobacz także: sprawdź gdzie można zamówić kalendarz z nadrukiem