Dlatego korzystają z usług firm zewnętrznych. Outsourcing jest zjawiskiem coraz powszechniejszym na rynku i pomaga w głównej mierze zoptymalizować pracę działu sprzedaży. Zwiększenie sprzedaży - jak osiągnąć? Głównie niezbędny jest plan, czyli koncepcja powiększenia dystrybucji. Chaotyczne działania nie przynoszą dobrych efektów. W oparciu o koncepcję muszą być realizowane kolejne punkty strategii; konsekwencja jest kluczowa dla osiągnięcia zadawalających efektów. Powiększenie dystrybucji jest oparte na kilku głównych narzędziach. Skuteczną metodą pozyskiwania nowych klientów jest przesyłka bezpośrednia, która wysyłana jest pocztą tradycyjną do konkretnego adresata. Zawiera ona spersonalizowane materiały reklamowe. Choćby wydaje się, że jest to rozwiązanie nieaktualne, to nadal istnieje ogromne grono klientów, którzy w ten sposób mogą być pozyskani. Klasyczna przesyłka jest bowiem wyrazem szacunku jak i fachowości. Prócz tego, pozwala na tak ważne w biznesie budowanie więzi z klientem. Należy natomiast podkreślić, że dostarczone materiały powinny być wysokiej jakości, zrobione na dobrym papierze. Estetyka ma ogromne znaczenie. Skutecznym narzędziem pozwalającym na zwiększenie obrotów firmy jest też POSM, czyli materiały promocyjne stosowane poza środkami masowego przekazu. Umieszczanie materiałów reklamowych w punktach dystrybucji pozwala na bezpośrednie dotarcie do klienta detalicznego, który jest zainteresowany produktami danej dziedzinie. Rozwój firmy wymaga inwestowania w reklamę, która daje możliwość na poszerzenie bazy klientów.
Źródło informacji: biuro tłumaczeń z polskiego na niemiecki język.