Polecany serwis z anonsami erotycznymi

Witam serdecznie drogie Panie. Nazywam się Wojtek, jestem studentem trzeciego roku prawa i na nieszczęście zdarza się, że w życiu układa się tak, że się wcale nie układa. Mimo to nie tracę zapału i postanowiłem, że dopomogę szczęściu w tym, ażeby znaleźć tą jedyną.

Mam w sobie ogromne pokłady miłości i na 100 procent nie zawaham się ich użyć. Jeżeli jedynie się do mnie odezwiesz... Jaka powinna być wybranka mojego serca? Wiek, wygląd a także rozmiary nie są ważne. Dotychczasowe doświadczenie nauczyło mnie, że wygląd to tylko powierzchowność. Znacznie ważniejsze są szczere intencje i bardzo dobre, kochające serce. Wiek również nie odgrywa większej roli. Szczerze mówiąc jestem pozytywnie nastawiony do Pań mających większy bagaż życiowy ode mnie. W końcu wielu rzeczy będę mógł się od Was nauczyć. Co mogę dać w zamian? Wszystko i naprawdę więcej niż sam mogę sobie z tego jeszcze zdawać sprawę. W końcu nieprzewidziane są wyroki kogoś tam z góry, zatem mam nadzieję, że strzała kupidyna niebawem uderzy w moje wyrzeźbione pośladki. Naszą znajomość chcielibyśmy zapoczątkować od rozmowy, tak ażeby móc poznać Cię lepiej. Jeśli nie jesteś zainteresowana konwersacją - wybacz, niemniej jednak ta oferta nie jest skierowana w takim razie do Ciebie. Jako, że jestem niepoprawnym romantykiem, uwielbiam zgłębiać osobowość płci przeciwnej. Poza sobą i ewentualną poradą prawną, mogę również zaoferować masaż tantryczny w swoim zrobieniu. Bez wątpienia dopuszczam sposobność zawarcia w nim masażu okolic miejsc intymnych, niemniej jednak także i niekoniecznie. Pamiętaj, że to Ty decydujesz o tym, czy chcesz przekroczyć granicę... Skosztowanie Twojego owocu ma być dla mnie nagrodą za poczynione starania, a nie przymusem czy formą zobowiązania, które chcę wywrzeć na Tobie. Twoje ciało będzie dla mnie świątynią, której nie mam zamiaru sprofanować. Dlatego nie mam zamiaru Cię do niczego zmuszać. Liczę natomiast na to, że się odezwiesz.
Źródło: ogłoszenia towarzyskie.